mandag den 11. april 2011

Fødselsdag, Florida og Ferie!

Ups! Der gik vist noget længere, end jeg havde satset på siden sidste indlæg her på bloggen. Det må i undskylde! Jeg tror, jeg holder op med at skrive, hvornår næste indlæg kommer, for jeg har tydeligvis haft lidt problemer med at overholde det denne her gang. Siden sidst er der sket en hel del i mit liv. Jeg håber, jeg får det meste af de vigtige ting, jeg har oplevet med her, men jeg glemmer sikkert noget, da der simpelthen er så mange forskellige ting, der er sket de sidste par uger.

Weekenden efter Hawaii tog jeg et smut til en by kaldet Grand Rapids for 3 dage med 15 elever fra Marketing og min lære. Vi skulle til en Marketing konkurrence, hvor folk forsøgte at kvalificere sig til en endnu større konference. Jeg var på forhånd kvalificeret til Florida, hvor jeg (igen) skal ned om 2 uger pga. det. Det eneste jeg lavede den weekend var derfor at gå rundt at hygge med på et fantastisk 5 stjerners hotel i mit fine jakkesæt. Jeg tog også en Marketing eksamen, som det var krævet, at alle deltagere tog. Den klarede jeg mig vist fint i - jeg endte i hvert fald med at få en medalje med hjem for at have klaret det godt :).

Nå, efter den weekend havde jeg 2 uger i skolen, som jeg dårligt husker. Det eneste jeg fokuserede på var,at spring break - forårs ferien - var ved at være der. Min familie fortalte allerede på en af mine første dage her, at vi i den ferie skulle 10 dage til Orlando, Florida og bare slappe af og have en god tid! De to uger var meget lange, men det gik da!

D. 31/3 skulle vi endelig af sted. Vi fløj ud af Detroit tidligt om morgenen og havde en mellemlanding i Washington DC, inden vi endelig nåede til Orlando! I Orlando tordnede, stormede og regnede det vanvittigt, da vi ankom. Det holdt dog heldigvis op mindre end en time, efter vi havde fået vores bagage og var kommet frem til vores hotel - et fantastisk fornemt Hilton hotel, hvor vi (mine værtsforældre, min værtsbror, en af hans venner og jeg) havde en 3 værelses suite. Helt fantastisk. Hotellet var udstyret med to store pools, 4 hot tubs (Spa), to basketball baner og et par tennisbaner - alt helt frit at bruge!

Den første dage i Orlando brugte vi bare ved poolen, jeg lærte fra Hawaii, at det nok alligevel er bedste at huske solcreme, så jeg blev ikke forbrændt denne gang! De to næste dage brugte vi i Universal Studios, som er en kæmpe forlystelsespark baseret på Universals' film. Der er forskellige forlystelser, som alle har en film som tema. Det er et rigtig, rigtig sjovt sted, og det kan bestemt anbefales. Da vi nåede til tirsdag tog vi et kæmpe outlet shoppingcenter, og fik handlet lidt ind.

Dagen efter var det - endelig - min 17 års fødselsdag. Jeg blev fejret fantastisk af mine familie, og jeg har fået en masse fantastiske gaver og hilsner! Mange tak til alle, der enten har skrevet på facebook eller på anden måde sagt tillykke! Det betyder fantastisk meget for mig. Det sidste års tid har uden tvivl været det bedste, jeg har haft i mit liv. Jeg blev færdig med folkeskolen, havde en FANTASTISK sommerferie, tog så af sted til USA, hvilket jeg på intet tidspunkt har fortrudt, da det har givet mig så mange fantastiske oplevelser! Jeg håber, at det næste år bliver bare halvt så godt, selvom det bliver svært at nærme sig året, der lige er gået!

På min fødselsdag tog min værstbror, hans ven og jeg i et kæmpe vandland med en masse sjove rutsjebaner, inden vi alle tog ud at spise på en god italiensk restaurant. Aftenen blev derefter sluttet af i Disneyland, hvor vi så Cirque Du Soleil, hvilket er et show med en masse helt fantastisk akrobatik. Det var vanvittigt flot og en fantastisk oplevelse! Jeg havde en helt fantastisk.

Dagen efter tog vi endnu engang i universals, og prøvede alle tingene en ekstra gang! De sidste par dage herefter brugte vi blot ved poolen, så vi kunne få lidt farve, inden turen igen gik hjem til Grand Ledge sent sidste nat. I dag har jeg været i skole efter 4 timers søvn, og jeg er derefter rimelig træt.

De næste par uger kommer til endnu engang at være utroligt lange, jeg venter nemlig på, at jeg som tidligere skrevet skal tilbage til Florida og Orlando d. 28 april - denne gang med et par elever fra skolen og en lære! Jeg håber, at I alle stadig har det godt!

Jeg har kun lidt over 2 måneder tilbage, så nu ses vi snart igen! Det ser jeg frem til, selvom jeg også er ked over, at jeg snart skal forlade mit nye liv herover!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar