torsdag den 23. december 2010

Glædelig Jul Danmark!

Så er det igen blevet jul, julefreden er sikret i julekalenderne, sneen er faldet (jeg håber ikke, det er blevet en vane, at vi nu skal til at have jul hvert år..!), og flæskestegene er klar til om små 14 timer.

Jeg håber, at I alle kommer frem til, hvor I nu skal være i morgen aften (det er stadig d. 23. december her), selvom vejret jo ikke har vist sig fra den sødeste og mest julefredlige side.

Det bliver godt nok lidt mærkeligt at holde julaften væk fra Danmark og ikke mindst min familie for første gang - men den første gang skulle jo komme, så det er ikke værre end, at jeg blot synes, det bliver mærkeligt. Det er også lidt mærkeligt at vide, at I alle vil være samlet med Jeres store og små familier hjemme i Danmark, når man her i USA ikke rigtig gør noget ud af d. 24. Her i familien spiser vi bare middag alene i morgen aften. Derefter sker der ingenting.. Ja, ingenting! Det bliver en lidt atypisk juleaften, men det tager jeg også med, det hører jo alt sammen med til den enorme oplevelse, jeg får herovre.

D. 25. skal vi derimod om morgenen/formiddagen af sted mod Detroit til min værtsmors, Amy,familie. Jeg ved ikke rigtig, hvad der skal ske den her dag udover, at vi skal åbne gaver på et tidspunkt. Jeg skal nok fortælle om min jul, når jeg har været igennem dem.

I får lige et billede af vores juletræ med alle gaverne under. Det har været pyntet og stået i stuen siden starten af December - gaverne er så kommet til lidt efter lidt.



Der er ikke sket så meget den sidste uge. Jeg har bare haft juleferie. Jeg har brugt min ferie på at sove længe, være sammen med mine venner og bare slappe af.

Dette indlæg på bloggen er mest ment som et glædelig jul til alle i Danmark, så jeg vil slutte det her.

Kan i nu alle have en helt fantastisk jul og et godt nytår! Jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til at ser jer alle halvejs inde i det nye år!

2 kommentarer:

  1. Hej Peter.
    Fantastisk med bloggen her, det er dejligt at følge med i din hverdag. Du ønskes også en rigtig glædelig jul overthere. Glæder mig til at høre om den. Hvad skal i lave nytårsaften ?
    Kram fra Dalby'erne :-)

    SvarSlet
  2. Kære Peter
    Du ønskes bestemt også en rigtig glædelig jul.

    Du vil med garanti være den 18., usynlige gæst omkring vores julebord i aften og omkring træet.

    Mange kærlige hilsner
    Mor og Far

    SvarSlet